نفس بریده

نه پای رفتنم اکنون نه بال پرواز است...

نفس بریده

نه پای رفتنم اکنون نه بال پرواز است...

زن

زن عشق می کارد و کینه درو می کند 

 دیه اش نصف دیه توست و مجازات زنایش با تو برابر...

 می تواند تنها یک همسر داشته باشد

 و تو مختار به داشتن چهار همسرهستی ....

برای ازدواجش  در هر سنی  اجازه ولی لازم است

 و تو هر زمانی بخواهی به لطف قانونگذار میتوانی ازدواج کنی ...

 در محبسی به نام بکارت زندانی است و تو ...

 او کتک می خورد و تو محاکمه نمی شوی ...

 او می زاید و تو برای فرزندش نام انتخاب می کنی....

او درد می کشد و تو نگرانی که کودک دختر نباشد ....

 او بی خوابی می کشد و تو خواب حوریان بهشتی را می بینی ....

 او مادر می شود و همه جا می پرسند نام پدر ...

و هر روز او متولد میشود؛ عاشق می شود؛ مادر می شود؛

 پیر می شود و میمیرد...

و قرن هاست که او؛ عشق می کارد و کینه درو می کند

 چرا که در چین و شیارهای صورت مردش به جای گذشت،

 زمان جوانی بر باد رفته اش را می بیند و در قدم های لرزان مردش؛

 گام های شتابزده جوانی برای رفتن و درد های منقطع قلب مرد؛

 سینه ای را به یاد می اورد که تهی از دل بوده و پیری مرد رفتن و فقط رفتن را در دل او زنده می کند...

و اینها همه کینه است که کاشته می شود در قلب مالامال از درد...

و این رنج است

نظرات 10 + ارسال نظر
اصفهانوب سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.esfahanweb.com

سلام دوست من ؛ [لبخند]
مطلب بسار مفید و جالبی بود ، من که خیلی استفاده کردم .
من کارم طراحی و میزبانی وب هستش .
اگه یه روز خواستی وبلاگت رو تبدیل به سایت کنی حتما باهام تماس بگیر ؛
میتونم با بهترین قالب ها و سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس وبلاگت رو به یک سایت کامل تبدیل کنم .

اصفهان وب ؛
ارائه دهنده ارزانترین خدمات میزبانی وب با بهترین سرعت و کیفیت .

ashkan سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ب.ظ

پذیرش نمایندگی فروش در سیستم تجارت الکترونیک پایگان

بزرگترین سیستم همکاری در فروش در ایران

پرداخت 40 درصد از فروش محصولات

امکان افزایش درآمد تا 50 درصد

در آمد ماهیانه حداقل پانصد هزار تومان

این یک فرصت بی نظیر است

همین حالا برای عضویت در ستاپ اقدام کنید

http://link24.ir/Default.aspx?s=18418

دفترچه خاطرات(حانیه) سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ http://khaterat.blogsky.com

سلام نادیا جوون!!! خوبی گلم؟؟؟ چرا سر نمیزنی من آپما بیا...

روز های زندگی من سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ب.ظ http://tinapink.blogfa.com

سلام .خوبی.
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´ اپم حتما بیا

روز های زندگی من چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://tinapink.blogfa.com

. . . . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶
سلام خوبی من اپـــــــــــــــــم بهم ســــــــــر بــــــــــــزن

نیلوفر چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ب.ظ http://khoneye-dewdrop.blogsky.com/

زن مادریست که برای فرزندش خدا است
زن دختریست که برای خانوادهاش فرشته ای محسوب می شود
زن اینه ی زیبای هاست
برای این است که می گویند بهشت زیر پای مادران است

واقعا نوشتت عالی بود

مرسی که بهم سر زدی

نیلوفر چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ب.ظ http://khoneye-dewdrop.blogsky.com/

عزیزم من تو رو لینک کردام ممنون می شم تو هم این کارو بکنی مرسی

دختری با دامن حریر چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.patty.bogsky.com

سلام نادی جان !!
مرسی عزیزم که بهم سر زدی !!
من رو با تیتر وبم لینک کن !!
گلم٬ من با چه اسمی لینکت کنم؟!

نگین پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

سلام !
خوبی نادی جون ؟
مرسی به وبلاگم سر زدی و کلی هم خوشحالم کردی
من لینکت کردم عزیزم .
منو با اسمه خاطرات آلبالو خانومی لینک کن لطفا
راستی این مطلبتم در مورد زن خیلی دوست دارم و بارها خونده بودمش

نگین پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

مثله اینکه هم سنیم !
تو ارسال بعد قراره یه صندلی داغ واسه خودم بذارم .
دوستامم دارن ازم سوال می کنن تو هم اگه خواستی و می خوای بیشتر با هم آشنا شیم می تونی هر سوالی که خواستی بیای و بپرسی (برای اطلاعات بیشتر به پی نوشت آخرین ارسالم مراجعه کن ! )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد